kolmapäev, 16. oktoober 2019

Minu nädal

Tere! Tahan teile rääkida teile oma üle eelmisest nädalavahetusest.

Laupäeval oli mu venna sünnipäev. See toimus Strandi golfiplatsil ja seal olid mu ema, isa, suur vend, tädi, mu väike vend ehk sünnipäevalaps ja siis ta klassikaaslased. Lõbus oli.
Kujutiste tulemus päringule strand minigolf
Foto:https://www.hotelliveeb.ee/images/base/2860.jpeg


Kui sünnipäev ära lõppes läksime perega muuli juurde jalutama ja pärast seda sööma. Pärast söömist läksin ma Elsa sünnipäevale mis toimus ta kodus. Seal tegime palju huvitavaid mänge. Kui sünnipäev ära lõppes sain jälle perega kokku ja läksime minu koju veidikeseks puhkama kuna tahtsime minna õhtul veel lasershowed vaatama. Seal oli palju huvitavaid effekte. Pärast seda läksime koju puhkama ja hommikul läksid mu isa ja mu suur vend ära Tallinna ja tädi läks õhtul tagasi Soome.
Mulle meeldis väga mu nädalavahetus.

1 kommentaar: